I can't help my self....


Vilken underbar helg! Kan inte minnas när jag var ledig en hel helg senast.. Har haft sov mornar till 10 och det är en lyx!
Har hunnit med lite grejer under helgen, och det bästa med det är att jag inte behövt stressa med det, utan kunnat ta det i lugn och ro. Slipat en halv stol, lagat en sjuktgod köttfärslimpa som jag bjöd Lina på.. Sen har jag också hunnit baka bullar :)

Igår rullade vi till Luleå med några Ökx guttar i baksätet som hade allsång i princip hela vägen dit, så brist på musik hade vi då inte.. Ska kanske tillägga att jag också sjöng med lite grann.. I cant help my self.. :)
Som vanligt blev det en massa svammel och spårade ur lite grand, men vad gör det, vi hade kul!
Och som vanligt blev det himla sent, klev över tröskeln här hemma precis klockan 05:00.. Jag hade hoppats på att få sova bort hela dagen, men nej telefonen ringer 11:16 då ville pappa veta om det följde med några pluggar till tavellisten som han lovat hjälpa mig att hänga upp.. (det fanns inga pluggar svarade jag och lade på och somnade om)..
12:30 vaknar jag av att det ringer på dörren, första gången försökte jag ignorera det ringade ljudet, men andra gången de ringde på så blev jag tvungen att stiga upp (helt i sömnen) ropade att de skulle vänta och slet på mig morgonrocken och låste upp dörren.. Där stod mamma och pappa och såg så pigga och glada ut..
Innan jag vet ordet av så låter det ut som om taket ska rasa in, borren i betongväggen fick mig verkligen att vakna till.. Haha..
Resten av dagen har jag spenderat på soffan, med undantag vid då jag gick och sa hejdå åt Vicky som skulle åka till Luleå efter jobbet..

Snart blir det att krypa ner under täcket igen för min del, men först blir det en dusch, då lär jag sova som ett litet barn:)



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0