Regnet det bara öste ner i backen och jag var blöt från topp till tå


En väldigt regning onsdag måste jag börja med att säga att detta varit.. mysigt, men regningt och ruskigt..
Hade en sjukt trevlig förmiddag med Söt Vicky med massa skratt och surr i soffan. Sen när hon drog iväg för att jobba dressade jag om och tvingade ut mig själv i regnet för en promenad med Kia.. Vi var ute lite drygt en timme, och fast jag var sjöblöt från topp till tå så var det underbart att få promenera med henne där i skogen och på vägen.. i morgon blir det samma runda tror jag, får hoppas på att det är lite bättre väder bara :) När vi kommer tillbaka till Brännaberget så sitter Selma (Linas mammas och pappas jämthund) och gnyr och önskar att hon också hade fått följa med.. Så mitt dåliga samvete gnagade lite i mig tills Eva hojtade till om att jag skulle sätta in Kia i hagen och komma in en stund.. Så där satt jag och surrade med Eva i säkert en timme, om inte mer.. jaja, roligt var det i alla fall :)
Blev en snabb dusch sen när jag kom hem.. Men så ringde mamma och förstörde min dag i morgon, hon smörade in sig hos mig och tillslut kom det fram det hon ville, att jag skulle jobba 7-12 i morgon, så det blev bye bye till min sov morgon och min heldags ledighet.. Jaja, jag överlever väl..
Men nu är middagen äten och magen stor som en fotboll och tvättstugan väntar så jag ska kila iväg och tvätta lite kläder eftersom jag så tvunget ska jobba i morgon.... IT SUCKS!





XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0