Hur jag älskar att vara jag, att få vara mig själv till 1000.000.%! Ingen som talar om för mig att det där är inte bra, det duger inte.. gör si gör så. Är väl lite skadad och har lite dåligt självförtroende, men det har jag alltid haft så det är inte direkt några större bekymmer..

Måste bara säga att jag har de finaste vänner i världen, Vicky och Lina  vad skulle jag göra om ni inte var där? 
Vicky, du får mig att komma ihåg att jag faktiskt är värd det bästa, och inget annat. Att jag aldrig ska nöja mig med det nästbästa.. Du får mig alltid att le när jag känner mig som mest nere, fast jag sitter med tårar i ögonen och är körd i botten.. Livet tillsammans med dig är som solen, som en regnbåge.. Vi lyfter upp varandra och stöttar varandra genom allt, tar varandra för de vi är och inte vem vi är, och det är väl det viktigaste? Vi är så lika men ack så himla olika på samma gång!

Och lilla Lina, så klok och fin! Om du bara visste så fin du är! Skulle jag inte veta att du var 19, ska fylla 20 så hade jag trott du var äldre.. För allt du pratat om, jisses tjejen vilken underbar människa du är! allt du varit med om har gjort dig till den underbaraste man kan hitta här i ÖKX.. Men, alldeles för snäll, jag har sagt det förr och jag säger det igen, du törs säga att du inte har tid, eller att du inte orkar, till mig, till alla! Och är de någon som blir upprörd är det bara säga att du inte är mer än människa, vill de ha ett helgon kan de leta någon annanstans :) Även du får mig att minnas att inte ta någon skit, att inte låta mig bli behandlad som skit..

Vi är alla super fina och förtjänar inget annat än fina prinsar med skinande rustning och stort hjärta fyllt med kärlek för bara oss.. Ett liv fyllt med massor av lyckliga skratt, kärleksfulla bråk och små äventyr tillsammans med vänner och kärleken..







XoXo
Veronica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0