Welcome fall, September is here!


Har betraktat en sjukt fin solnedgång ikväll.. det var som att himlen hade tre lager, ett lite gråaktigt längst ner, sen ett orange/ rött som var så vackert höstigt så jag tappade andan... sen överst var det som ett grå/svart lager, precis som om det skulle äta upp det gråa och det oranga.. Vilket det såsmånginom också gjorde, tanken att ta ett foto på detta fina fenomen slog mig inte förrän efteråt.. Typiskt.. Hur som helst så var det en väldigt vacker syn!
Som ett tecken på att hösten är här, att september äntrat och att det nu är dags att inse att sommaren är över och den kommer inte tillbaka än på ett tag... SORG, jag älskar sommaren! Men så älskar jag ju alla årstider, var och en har sin tjusning:)







XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0