They really know how to put a smile on my face, and make me forget my problems for awhile♥


Ikväll har jag haft en av de mysigaste kvällarna på länge! Vi bestämde oss, Vicky och jag för att ha ett litet pyjamasparty med lite gott och en film.. Sen så kom Lina med där på en kant och det gjorde kvällen bara ännu bättre :) Jag har skrattat tills jag fått kramper i magen och legat dubbelvikt i soffan.. Dessa flickor vet verkligen hur man får mig på andra tankar.. Massor med kärlek till dem för att de står ut med mig och mitt svammel!♥

Nu ska jag bädda åt Vicky i soffan, trots en underbar kväll så måste vi verkligen sova nu! Har jobbet som väntar i morgon bitti..





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0