Tänk positivt, det kan bara bli bättre nu..

 
Här sitter man på Gyljen med huvudvärk ifrån helvete, a.k.a Migrän....och som om det inte kunde bli värre så stukade jag foten här utanför tidigare i eftermiddag... Fyy fan för den, och vad som stinker ännu mer är att jag ska jobba natt och är inte särskilt väl förberedd på det när jag varit barnvakt hela dagen.. jaja. det går nog bra ändå :)


Gårdagen i Luleå med Bästaste Vicky var sjukt fin! först var jag på Attityd och klippte mig, blev sjukt nöjd och frisören var så trevlig så jag glömde bort att vara nervös över de få cm som skulle bort från mitt hår..
En tur på stan gjorde att vi konstaterade att vi ska nog inte riktigt gå tillsammans, för vi hittat alltid en MASSA som vi tycker är så fint och som vi vill ha, och så har vi en förmåga att tycka att vi kan unna oss lite för mycket..:P haha..
Men det bästa med hela dagen var att vi gick till en studio och bokade tid för att tatuera oss! Äntligen! I början på oktober så händer det.. Men vi blev sjukt sugna nu och då att göra det, men vi höll oss.. :)


Nu ska jag fixa mig färdig att åka till jobbet :)
Wish me good luck!



XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0