Nooo time at all!!!!


när det egentligen inte finns tid till något mer, än äta, facebooka, läsa blogg och lyssna på musik så klämmer jag in ett litet blogginlägg också för att göra en viss person glad.. För det bästa jag vet är att se andra le, även om min värld håller på att rasa samman.. vilket den inte just nu kanske gör, men i alla fall.. :)

Hur kan man sakna sin bästa vän så otroligt mycket som jag gör idag? efter att hon sovit över här så gick vi tillsammans till BG på morgon, bussen hennes skulle gå 8:05 så vi satt som vanligt och surrade, men när hon väl skulle gå, åka så kändes det inte alls lika kul längre, hon kom ju nyss, ska hon verkligen redan åka? YES, det skulle hon.. Men så klart har vi som vanligt hunnit ha hur roligt som helst, skrattat tills vi nästan gråtit... och när jag skar mig igår.. haha, det var hysteriskt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0