No stress


En lördag i lugnets tecken måste jag kalla denna dag.. Har sovit länge, ingen stress alls.. Haft bror och hans flickvän på besök, så det blev lite fika och tjöt..:) Sen har jag kollat idol avsnitt, den där alexander baard är inte riktigt klok om man frågar mig, hemskt taskigt sätt har han ialla fall..
Sen har jag lagat middag, kycklinggryta a la Veronica, sjukt gott var det.. Efter det tog jag tag i berget med disk.. När jag väl var färdig med det har jag legat i soffan med min one piece på och halvsovit och tittat på Tv..
På ett par timmar ska jag bege mig till jobbet för en jobbar natt, money money ;)
Men nu ska jag återgå till att inte göra någonting! :P



XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0