Mormor, farmor och Laila.....


Jaa, alltså man kan väl inget annat än att skratta åt dessa kvinnor på Moss.. hur de har svamlat ikväll.. (de gjorde mig lite leds och förargad där ett tag, men det gick över ganska snabbt)..
Förrutom att de fixat riktigt god kyckling pita så har man fått se ett och annat roligt upptåg.. måste säga att de verkligen vet hur man roar sig:)

När det senare var över så drog Lina, Jag och Kia hem till mig för lite Tea och kanelbullar, gott och varmt efter flera timmar ute i kylan.. Så här har vi suttit till för drygt en halvtimme sen då Lina vaknade upp från vårt surr och skratt och kom på att det nog var dags att knalla hemåt..

Så nu blir det sängen för min del, i morgon är det lördag och jag är ledig för första gången en hel helg på väääääldigt länge, så det tackar vi för! ;)
Blir till att slipa stolarna och kanske, men bara kanske, börja måla.. men det får vi se.. Sen på kvällen har vi lovat bort oss att köra till Luleå..






XoXo
Veronica<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0