Dreams do come true if we want them to


Våra liv, eller åtminstone mitt är kantad av drömmar och tusentals små önskningar..
Drömmar om att hitta den stora kärleken som tar andan ur en, som skiner upp de mörkaste skrymslen och vrår. Önskningar om att få vara frisk, och att vara tillräcklig för en själv och alla andra runt omkring en. Drömmar om att få vara lycklig, känna riktig lycka..
Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, även om jag inte varit med om det. Men den finns, garanterat! Jag vet att det finns livslång vänskap. Jag vet att ens drömmar kan bli verklighet så länge man själv tror på att man kan få dem att ske. Det gäller bara att ge lite av sig själv, att kasta sig ut, ta en risk, chansa. Tro att man klarar det.

Igår när jag var hos min mormor pratade vi om självförtroende, jag berättade att jag kanske inte har så himla bra av den varan, men hon sa bara att jag har hur mycket som helst, jag är utåtriktad och framåt. Impulsiv och har så mycket livsglädje.. Hon fick mig att inse att jag har allt, jag måste bara tro på mig själv, för fan också, jag kan bara jag vill! Det måste vi alla någon gång få upp ögonen och se, att vi kan bara vi  vill.

Dreams do come true if we want them to!<3




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0