Things as cold doesn't send mail before they arrives, they just POP up and ruin your day....


Sjukt dålig timing! Förkylningen från helvete har fångat mig i sitt grepp, men det är ju tur att jag inte ger upp i första taget.. lagade mig en riktigt god chili/vitlöks köttfärssås, dock är det nog bara jag som kan äta den, för det blev väldigt starkt och väldigt mycket mat.. får frysa in den och ha till senare tillfällen när jag inte orkar vara duktig och laga mat :P
Jag ska fan bli frisk! till i morgon helst!!!!!!!
Nu ska jag gå och slänga mig i säng en eller två timmar, fick inte sova särskilt mycket två/tre samtal inträffade medans jag låg och sov.. jäkla avbrott! INTE snällt..:P haha.. jaja, that's life, och klarade jag av att hålla mig vaken igår så nog fixar jag det idag med!!! :)




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0