Something is falling from heaven, it's isn't an angel, and it's deffenetly not rain.. No it's white beautiful snow


Sitter här uppkrupen under täcket och kollar lite tv och spelar musik..
Den där förkylningen som alla verkar ha, börjar smyga sig på mig... Bakifrån.. Men jag struntar i den! För jag är glad! Näst in till lycklig! Har fått träffa mina två bröder och sett deras lägga, den påminner hemskt mycket om hemma, och med hemma menar jag på Gyljen i mammas och pappas fina blåa hus..
Sen har jag lagat mat och skrattat tillsammans med min syster och bror och pappa..
En promenad med fina Marielle påminner mig om att jag faktiskt har en hel del vänner, det var så otroligt roligt att få träffa henne, äntligen! det var alldeles för länge sen sist!
Sen vart det häng framför tvn med Jo (Josefine) och Qubix (Rikard) och Daddy.. en alldeles fin dag!! -Kvalitétstid!! ;)
Och jag får inte glömma att nämna att när jag slog upp ögonen och tittade ut genom fönstret såg jag små snöflingor falla till marken, det är lite för varmt än för att de ska stanna kvar, men det är fin vacker snö och jag blir alldeles varm inombords på något vis..





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0