I wish this day never had happened..

Den här dagen har väl varit sisådär... Gick av mitt skift klockan sju och promenerade hem.. väl hemma fick jag leka elektriker och bytte tre proppar när jag bara behövde byta en, men saken är den, hur ska jag veta vilken som är paj? så nu har jag två hela och en trasig propp.. well well, jag har i allafall lyse i hemmet och det är ju det viktigaste..
Men sen när jag vaknade en timme före jag tänkt så blev jag leds! då tänkte jag verkligen stanna i sängen resten av dagen, och kanske jag borde ha gjort det för när jag höll på att bädda sängen så råkar jag trampa in ett örhänge i min högra svullo fot (den är svullo sen jag stukade den för flera veckor sen).. YEY! inte min dag alltså..
Har fixat och plockat till här i läggan för det ryktas om att Henkiii ska komma förbi på¨kaffe, men man vet aldrig med den Karln så det återstår att se :P

Nu ska jag läsa skvallertidning och försöka glömma bort att den här dagen har hänt..




XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0