I take your hand and hold it closer to mine. Thought love was dead, but now you're changing my mind


Detta här känts som en riktigt tung vecka.. bara allmänt..
Det är tur att man har dem man verkligen vill ha runt omkring sig, hur skulle jag annars palla vara jag?
En underbar familj på alla sätt och vis, och de allra bästa vännerna man kan önska sig, kan man ha det bättre?

Sitter nu här hemma efter en 4 timmars tur som kändes som 9 timmar.. Så det går ju bara att gissa hur lättad och glad jag är över att få vara hemma nu :)

Ska nu fixa mig lite mat, sen blir det tror jag att baka en kladdkaka, inte för att jag är så jätte sugen men bara för att det är så roligt....





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0