Having fun is what we do


Har återigen haft en sjukt bra helg.. De verkar återkomma som ett brev på posten. Men jag är glad för alla fina glada ögonblick och tar dem inte förgivet. :)
Det blev en sväng till Kalix igår kväll, ish, klockan var kringom 23, så egentligen är det nästan natt då.. men i alla fall.. Och denna gången (åter igen) körde jag, och lika roligt som alltid.. vet egentligen inte varför jag tycker det är så roligt. och när det är bilar som är lite fräschare och finare, och dessutom har lite mer under huven blir jag som förtjust..
Hur som helst, nog om bilarna.. :P haha.
Nykter med ett gäng galna onyktra kan ibland bara göra ens dag total.. Skrattade och hade det riktigt roligt.. Lina och jag hade lyckats än en gång, vi har jämt och ständigt väldigt roligt, och det är väl inget fel med de? :)

Har en stupad liten flicka i min säng, Mickis sover över ikväll och ska tillbringa hela dagen med mig i morgon. Stackarn saknade mamma lite innan hon skulle sova så hon grät en skvätt men somnade ändå ganska snart.. så nu sitter jag här i min ensamhet och funderar huruvida jag ska sova nu eller senare.. hade verkligen behövt få mig sömn, sov bara 1 timme och 10 minuter inatt/morses..





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0