Don't you even try ruin my day!


Lyckan att vakna upp utan att man har en klocka som stör ens skönhetssömn är total!!!
Jag älskar lediga dagar och  helger, det är då jag försöker ta igen sömn som hamnat på väntelistan.. Nu kan jag beta av några timmar för har nog sovit klockan runt, och med det menar jag säkert och garanterat 10 timmar.. 
SÅ strax blir det att kasta i sig lite frukost, och kanske gå ut en sväng. Kylan har varit hos oss i natt så det ligger frost i gräset och överallt, solen skiner men med ett sånt där disigt sken som den bara brukar göra på hösten.. UNDERBART! Elller så blir det att ta fram dammsugaren och städa lite, vi får se, det känns som att vad som helst kan få hända idag.. :)
Känner mig på toppen humör, och något som gör mig ännu gladare är att mina bilder som jag skickade efter kom igår, så snart kan jag börja med min foto vägg!  








XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0