A sholder to cry on


Med det goda kommer det alltid något ont och vice versa..
Så när det onda kommer är det ju tur att man har många fina vänner att luta sig mot. Som man vågar vara ledsen med. Som säger att det är okej.. Som ger en en stor kram och vet hur man känner fast man inte kan sätta ord på det..

Now ENOUGH!
Håller på och blåser ballonger till förbannelse här hemma (men måste just ta en pause så inte hjärnan ploppar ut). vill att det ska vara tipptopp när brudarna anländer senare för lite fest.
Som jag längtat och sett framemot den här kvällen! Och ännu gladare blir jag när jag ser och hör att de andra ser minst lika mycket framemot den :)
Så, allt måste vara perfekt!
Neej nu har jag vilat färdigt, nu måste jag göra färdigt :)



XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0