If you really Love Christmas, come on and let it snow


Jag längtar av hela mitt hjärta till Första advent.
Då jag får plocka fram julsaker och hänga upp stjärnor i fönsterna, och hänga upp mina fina gardiner..

Gardinerna till köket har jag gjort bort och köpt för länge sen, redan när Jultidningen från Jotex kom, det var nog redan i september tror jag nästan.. Hur som helst så föll jag pladask för dem, jag såg framför mig precis hur det skulle se ut. Hur vackert det skulle bli.
Vardagsrummet och sovrummet har dock varit lite svårare, eller ska jag vara ärlig har jag vetat med inte idas ta tag i det projektet eftersom det är mycket mycket mer jag gärna hade velat ha till det. Nu har jag i alla fall lagt en ny beställning på jotex.se.. Röda gardiner med hjärtan på till vardagsrummet, och några röda till sovrummet med, i något sånt där tunt skirt tyg med guld hjärtan och stjärnor på.. Det kommer bli så fint! det är jag helt övertygad om!! :D Har även beställt en ljusstake som är lite annorlunda i jämförelse till andra ljusbågar, denna har bara tre ljus och så är det som roskvistar och rosor. Riktigt snygg. Den kommer jag ha stående på mitt lilla vita lackbord.









XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0