Why sleep when there is thousands of other things that is much more fun to do?


I morgon, eller idag väntar det några timmars sömn, sen ska jag fixa mig lite snabbt och därefter drar jag med underbaraste Lina iväg till Luleå för Bio, tillsammans med Henne, Vicky och Malin.. Breaking Down har Premiär i morgon, och vi ska se den första föreställningen. Det ska bli riktigt roligt att se ännu en premiär, även om den inte är i närheten av den premiären vi var på när vi såg Jägarna 2..

Man hinner egentligen med hur mycket som helst, bara man orkar och vill.. På morgon när jag kom hem från jobbet bädda jag rent i sängen och duschade av mig lite snabbt.. Och hur jag sov gott sen! som en stock till klockan 14.. Därefter har jag hunnit plocka ytterligare (jag har en tendens att ta fram saker och sen lämna dem framme lite längre än nödvändigt) lite grann i lägenheten. Lagat mig själv lite middag, jag har nu gjort ett uppehåll med mina pulver påsar. Det kan vara bra för kroppen tänkte jag.. Sen har jag hunnit umgås med Lina, vi tog några varv runt bränna och sen kollade film, (en rolig komedi som jag inte minns namnet på just nu, får återkomma om det lite senare :P) tills jag blev tvungen att skynda iväg till jobbet.

Nu sitter jag här, ganska trött och längtar efter min säng  otroligt mycket, och dagens kommande aktiviteter :)


XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0