Could it be more fun then it allready is??


Vilken toppen helg detta varit!!
Får nästan nypa mig i armen för det händer alltför ofta så roliga saker :)
Rockabilly partyt i Kalix med mamma och pappa var sinnessjukt roligt!! Jag var super nöjd med min utstyrsel, men efter mycket tjat blev jag tvungen att ta på mig ett par strumpbyxor, enligt mamma och syrran kunde jag inte  vara barbent i den där mini klänningen.. hihi.. Önskar att jag hade fått någon fin bild på mig så jag kunnat lägga upp den :D
Sen var jag och syrran och gjorde Kalix en sväng igår, fick inte gjort så mycket, men det var trevligt att gå i affärer och titta lite :)
Senare på eftermiddan bar det av hemåt, borta bra men hemma bäst brukar det ju heta ;) HEHE..
När jag väl kom hem så lura jag med mig Lina för att köpa goooo flott mat! i form av skrovmål till mig och Khhhhebabpizza till henne! MUMS :)
Sen låg vi där i soffan och mådde gott ett bra tag.. Vi tog något varv på bränna lite senare när vi väl orkade upp från soffan och sen drog vi hem och gick och sov.. före elva har jag somnat och sovit till typ halv tolv idag.. hur skönt som helst var det!
Har hunnit med en sväng upp till GYljen för att fira pappa på farsdag, som vanligt blir det mycket senare än vad jag tänkt mig och klockan var typ 18 när jag väl var hemma.. typiskt :) men himla trevligt, som vanligt var det :)
Nu sitter jag här på jobbet.. som vanligt känns första natten lite motig men det brukar bli bättre..





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0