She got all the best of me, and even more!


                                    -Gällivare Crusing 2011-

Vi har haft måååååånga fina studer sen dess, jag nykter och Linisen lite på Lyset.. Klockan blev sjukt mycket och jag hade jobbat.. solen som aldrig gick ner, och hur vi med list och mod tog oss in på området förbi vakterna :) När vi värmde oss i Fredriks BMW. När vi kissade bakom en buske.. Alla fina bilder vi tog vid raggarbilen (som står i bakgrunden), jaa.. Vilken kväll!
Och alla andra efter den sen då! haha.. tänker tillbaka till i början på sommaren och tackar högre makter för att jag fick Lina, för det är typ så.. jag fick henne, som en present, hon har allt det bästa av mig och mer där till.. Hon är åt helvete för snäll, sjukt smart, glad, himla rolig.. En stor skämtare och ett hjärta av guld!!! och dessutom är hon ju sinnessjukt vacker också! Varför hittade jag henne inte tidigare? jaa det kan man ju fråga sig tusen gånger om och något vettigt svar kommer man inte att få.. Men happy är jag i alla fall, väldigt happy!




XoXo
Veronica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0