Luleå tur och retur..


Så var denna onsdag undanstökad.. typ.. Har tillbringat dagen i Luleå tillsammans med Mamma, Mikaela och Finaste Lina.. Det blev Bio för Lina, Mig och Mikaela.. Nalle Puh på nya äventyr i sjumildaskogen visades på duken och Mickis pratade om att se den igen, innan filmen ens hunnit ta slut.. :) Under tiden passade mamma på att gå i affärer och fyndade sig lite kläder till sig själv.. När filmen var slut mötte vi upp henne och de gick till max och åt medans Lina och jag gick en sväng på Bikbok och ginatricot.. Vi hittade en hel del fint på rean :P Och på ordinarie pris :P som vanligt! :D haha.. En massa skratt har vi också fått oss, så jag kan säga att dagen är fulländad! :)
Och måste erkänna att vi var väldigt nära på att ta oss ett maxmål tillsammans med mamma och mikaela, men på något mirakulöst sätt så lyckades vi hålla oss.. kläderna lockade kanske mer än maten.. eller? :P haha.
Sen åkte vi till elgiganten, för jag hade bestämt mig för att köpa en ny kamera, det har varit dags länge nu.. och efter många om och men, så åkte jag iväg hem med en kamera i min gröna påse med ett leende på läpparna :D haha..

Nu ligger jag hemma i soffan och ska snart, på något tag gå till ishallen och titta på hockey och frysa lite (läs:mycket..) grann :)






XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0