If it's ment to happend, it will


Det är helt underbart väder ute idag, och jag har sovit som en prinsessa.. Men en aningen trött var jag allt när klockan ringde kl 10 (och JA, jag ställer klockan på helgen också bara för att jag inte vill missa hela dagen), så jag låg kvar och njöt av värmen under täcket till 10.30.. Jag älskar helgerna, de är så fria och man kan göra precis vad man vill när man är ledig.. Idag blir det att gå till Ishallen och frysa ihjäl lite grann tillsammans med Jo.. A-laget spelar match så det blir nog skoj :)
Sen ikväll har Lina och jag lite planer, bara pappa kan pallra sig till bränna innan 13 så kommer de att genomföras :D hehe.
Annars idag? Well, det lämnar jag åt sitt öde.. Man ska inte ha alltför höga förhoppningar om saker och ting, så man inte blir så besviken om det inte blir som man tänkt...





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0