How hard can it be?


Natten än så länge rullar på rätt bra.. Inga spöken så långt ögat kan nå, tack och lov för det :P haha..
Fick sova ut rätt bra idag faktiskt, så känner mig ganska pigg och fräsch än så länge.. Men det kan ju också bero på den där varma långa duschen jag tog tidigare idag (igår)..

I natt är jag extra sugen på Rågi med mycket smöt och en stor ostskiva på, samt ett glas Òboy :P

Jag måste bara få ta detta tillfälle att få bli lite upprörd.....
Jag har inget emot denna person, men nu börjar de gå för långt! Snart så vet jag inte vad jag gör, för min vän ger du fan i! Hur svårt kan det vara att fatta vinken att hon inte på något vis är intresserad av något annat än en ytlig bekanskap, innefattande att man hälsar på varandra då och då? Jag förstår då inte alls.. Bara lämna henne ifred va? Så slipper hon vara rädd och orolig.. Det är min önskan!





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0