Det blir sällan som man tänkt sig, men många gånger blir det väldigt bra i alla fall!


Den här dagen som skulle varit en kort och fin dag, visade sig bli en av de längsta jobb dagarna på ett bra tag..
Började 9 med att ha utbildning till 12, därefter skulle jag jobba 12-16 på BG, trodde jag.. haha! Fick mig en liten tur från 16-21.10 som personligassistent också! Så har varit på språng sedan nio i morses, och ingen rast, om man inte räknar promenaderna mellan de olika ställena :)
Men det är bra, det blir mera pengar, men lite trött kommer jag nog att vara ikväll om jag inte gissar helt fel :P

Hur som helst, back to something fun! Mitt och Linas paket från Nelly.com har kommit! vi har unnat oss fin fina klänningar :D och jag ett par cerisea byxor, hoppas bara att jag kan ha dem! :D
Så när jag slutar ska jag prova kläderna i godanro och ta en snabbdusch, och lägga mig i sängen och se en film, Låter inte det helt underbart!??? :)







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0