Why do things that I should do, when I can do whatever I want to!?


Jag borde ligga och sova nu, men som vanligt så gör jag aldrig vad jag borde göra- utan precis som JAG vill! Oj, kom just på att jag sagt det många gånger idag, att man ska göra precis som man själv vill..

I morgon blir det jobb 7-12 sen blir det hämta söta Vicky från tandläkaren och därefter, blir det ett litet uppdrag :)
Sen måste jag hem och ladda batterierna, alltså vila och sova lite, för det blir intro på Älvgatan (där jag ska jobba natt i sommar) natten lång:) Ska bli spännande att se hur det går att hålla sig vaken, men jag tror nog att det ska gå bra..

Annars idag då? Tjaa, inte mycket alls. Har varit med min fina mamma och min söta lillasyster och hälsat på lilla mormor, hihi.. hon är så söt och tjorvig så man bara kan skratta åt henne.. Sen har jag hjälpt lilla sjuka Josefine med lite religions läxor, det var kul att finslipa lite på mina kunskaper på det området, saknar lite att få läsa de där ämnena, historia, religion, engelska jaa, och många fler.. :) Hur som helst så gjorde hon det jätte bra för att vara så sjuk, hon är riktigt risig, så jag hoppas att hon snart blir bättre och orkar med de sista dagarna på skolan som är kvar :)

Nu däremot, måste jag nog sova om jag ska orka vakna klockan 6... Uuuuuuusssch.. Jaja, det går bra... (det bara måste det)...




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0