Welcome to Chania


Nu har vi kommit tillbaka från en sväng inne i Chania.. Det var mycket folk som vanligt och en massa saker att se, hittade en super fin gul klänning som jag hoppas få använda på det planerade Beach partyt på torsdagkväll, så vi hoppas att det blir av.. :) Man får ju inte missa mig i den liksom! haha..
Annars har vädret varit extremt varmt och gott, särskilt nu när vi var iväg, det var nästan jobbigt att gå omkring i den pressande värmen..
Vi har än inga planer inför kvällen, och som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig... Hatar det problemet! Men men vi löser det också :)


XoXo
Veronica♥

Kommentarer
Postat av: Karin

När man är på semester kan man ha VAD MAN VILL!!!

Short o linne funkar alltid ;)

Saknar dig!!

2011-05-03 @ 18:12:08
URL: http://missremse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0