We drank lots of wine, told secrets and laugh all night long


Idag blir jag 22 år! Varför jag säger blir är för att om man ska vara exakt, vilket jag gärna vill vara ibland så fyller jag egentligen inte år förrän 19:40 ikväll.. Men det är om man ska vara exakt :) hihi.. firade redan igår med hela familjen, eller nästan hela, två fattades.. Fick en super fin och god tårta som man knappt kunde sluta äta ifrån, sen så fick jag av fina mamma ett jätte vackert halsband från VÅGA, får ta och slänga upp någon bild lite senare. Sen så fick jag också ett litet resebidrag, vilket jag önskat mig, så jag är super nöjd!

Lördags kvällen hos Vicky var sjukt kul! det var verkligen en lyckad kväll, med massor av gott att både dricka och äta och så en massa skratt, som vanligt.. Sen när vi begav oss ut var klockan en aningen för mycket för att få komma in någonstans så vi gick till max och käkade pommes och dippade i dipp.. Helt underbar kväll var det i alla fall..

Idag är det lika mulet och regnigt som det var soligt för ett par dagar sen.. Super trist väder.. Men det kan man inte göra så mycket åt, Mickis har precis vaknat efter sin lilla vilostund, stackaren är fortfarande förkyld och hostig så det går inte att vara ute.. ¨Vi får försöka hitta på något roligt inomhus istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0