All the people tonight put your hands in the sky. Come on boy,come and get in the rhythm, music will take you high. One more feeling about you, I love you don't know why. Everybody come and get in the rhythm, music will take you high


Som jag ser det har jag två alternativ ikväll, det ena är att fara och surra och Umgås med Ewa som är och dricker, och vara nykter såklart.. eller såklart är det väl inte men skönt och ha en vit helg i alla fall på några veckor :)
Och det andra alternativet är att jag far till Bränna, hyr mig en bra film köper mig en mega stor gottepåse, eller chips och har mys kväll.. Vet än inte vilket det blir, och vad jag helst vill... jaja, det löser sig!



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0