Playing with the food instead of eating it.. Is more fun!


Goda Nyheter, Vicky kommer till ÖKX och har KANSKE tid att träffa mig! bättre än ingenting ;) tihi..
Sen så är jag redan leds på den här Kommunen, så undrar hur läge jag kommer att palla innan jag blir helt gaaalen!? haha.. Mamma jobbar till 16 idag så blir att vara med Mickis fram tills dess, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, Ewa kanske ville göra något? Så vi får se :P

Är sjukt dålig på att blogga just nu, för det jag mest av allt vill skriva om är hur mycket jag saknar Kreta och längtar tillbaka.. Och det kan jag ju inte skriva i alla mina inlägg för det blir lite väl tråkigt och enformigt.:) Hur fint det än låter i mina öron:) Hihi..

Nu ska jag gå och se vad busfröt håller på med, hon har tagit sig tårta och när hon är mätt och inte vill ha något mer så har hon en tendens att sitta och leka med det som är kvar... (like her sister) haha..


XoXo
Veronica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0