It hurts, badly...:(


Ligger i sängen med datorn på¨magen och med mössan på huvudet... Jag har fått ont i örat :( Det har bestämt sig för att blåsa jätte mycket idag, och jag som är jätte känslig råkade ut för det så klart.. så här ligger jag nu och våndas över det onda örat.. jaja, de blir inte bättre för att jag klagar:P

Roar mig med att titta på H&M's hemsida, har hittat lite kläder som jag är såååå sugen på att beställa hem.. Men försöker hålla mig.. Duktiga jag..

Haha, Det var Vicky som ville att jag skulle skriva blogg, och jag vet inte vad hon menar att jag ska ha att skriva om!? Att jag haft intro på Moss (BG) där jag ska jobba i sommar.. Det har gått super bra, som vanligt.. Inga konstigheter alls..

JAja, nu ska jag vila en stund tror jag och hoppas att värken gått över när jag vaknar.. annars vet jag inte vad jag gör..



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0