Gooooooooooood News!


Har fått en bra start på den här dagen, först ringer telefonen och det är en från en gruppbostad här i ÖKX som fått nys om att jag är på jakt efter jobb för andra perioden, så vips så har jag nu nattjobb för andra perioden i sommar! fint va!? Sen så fick jag ett litet sms alldeles för en stund sen att jag kan komma och hämta ut mitt H&M paket idag som jag väntat på nu ett par dagar :) Känns tipp topp! Och nu fick jag veta en annan bra sak, en jätte bra sak! Men får nog inte säga något så jag säger inget mer än att jag är jätte glad för den här personens skull!!!!

Nu efter dessa lyckorus ska jag gå ner till Mickis och mysa med henne i soffan för ute blåser det och då är det enda rätta stället att vara på under en filt i soffan ;)




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0