Everyone can't be best at everyting, but she can :)


Har sovit jätte dåligt i natt så känner mig sjukt trött och ur form.. sitter med mössan på huvudet och har ett konstant tjutande i mitt högra öra, ska inte trumhinnan gå sönder snart så det blir tyst och lugn och ro någon gång?

Har precis bevittnat när min Älskade lilla syster Mickis har cyklat runt gården på sin nya cykel, UTAN stödhjul! Jag visste att hon skulle klara det, hon är så duktig så! Tur som bara den att jag hade mobilen nära till hands så att jag kunde föreviga det ögonblicket med en video (eller tre) :)

Annars är jag jätte avis på Josefine som hade varit och sprungit i morses, hela 8 km! Önskar att jag också hade kunnat följa med, men när jag är förkyld är det ingen idé för jag lär ändå stå vid dikeskanten och spy efter bara 1 km.. Men när jag blir bättre, då minsann ska jag ut och springa :)




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0