En mycket bra dag idag med! :)


Den här dagen har också varit riktigt bra! Först så har jag varit tillsammans med mamma och lämnat av Lilla Mickis på dagis.. Sen var jag hos mormor och surrade med henne och min kusin Anna-Karin medans jag väntade på att Vicky skulle sluta jobba. Är så sjukt glad för hennes skull! När hon väl hade slutat så for vi och fikade årets/sommarens första fika på Brännvalls, Super god tårta och en festis :)
Efter brännvalls besöket gjorde vi en liten avstickare in på Seth, de hade fått in en hel del fina byxor och jag hittade mig faktiskt ett par Jeans som var jätte fina och sköna dessutom!
Därefter fick vi agera räddare i nöden åt Krille och skjutsa honom till Pox, som vanligt har han något fel i bilen, och denna gången hade han åkt på en liten stubbe så nu ville inte den fungera.. Haha.. Sötungar...
Äntligen efter det så fick vi gjort de vi skulle, köpa choklad inför filmmyset ikväll :)
Så nu har jag fixat filmer så vi har lite att välja mellan senare..

Nu verkar det som att Lilla Mickis vill ha datorn, och när hon vill ha den då är det verkligen NU med detsamma!:)



XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0