"Did you hear me when I said I Love you? (Messer)


Ibland blir inte saker och ting som vi tänkt oss, och går käpprätt åt skogen. Som för lilla Söta Vicky idag, hennes fina glassko åkte i golvet och gick i tusen små bitar, omöjlig att laga, sen när vi pratade på telefon då åkte ett glas i golvet.. Det är inte hennes dag idag helt enkelt.. Men jag mådde så dåligt för hennes skull, för man vill  ju hjälpa så långt det bara går, men det är svårt i detta fallet, jag kan ju tex inte ha varit där och tagit emot glasskon innan den föll i golvet, men hade jag kunnat hade jag gjort det..

Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig, hade helst velat sätta mig på bussen och åkt till luleå och legat i soffan med Vicky och sett film och skrattat, det vi gör bäst, och då menar jag inte att se film......
Istället blev det filmkväll i sängen med en massa gott och en super bra film som jag bara måste rekomendera vidare till er som är romantisk komedi Suckers like me, "Life as we Know it" med vackra Katherine Heigl och den snygga hunken Josh Duhamel.. Underbart rolig film! :)

Nu känns det nästan som att det är dags för att sussa kudden, är ganska trött och lillasyster i sängen bredvid sover redan så sött..
See you tomorrow!



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0