What shall we call it?


Känner mig jätte trött nu så ska skriva ett kort Inlägg och sen lägga mig och vila.. tänkte försöka lägga upp bilder sen när jag varit och ätit middag :)
Söta Vicky har gått upp för att jobba i receptionen så nu sitter jag själv här på rummet. Vi pratade tidigare om vad vi skulle kalla vårt "hotellrum", och faktiskt så bor vi ju här för just nu så varför inte kalla det hem istället för rummet? Ehm, det låter mycket bättre i mina öron;)
Jag själv har varit i städet på förmiddagen, från 7-12.. sjukt slitit men skönt att veta att det blir fint :)
Har släpat på stora sopsäckar och tänkt på pappa, och känt mig lite "rejäl".. haha. Om inte annat så tyckte jag att jag var riktigt duktig.. tiihii..
Vi fick Pizza till Lunch, Thomas gjode home made, och sjukt gott var det.. Hade tänkt och fota den, men hann glömma bort det och när jag väl kom ihåg det var Pizzan slukad och nere i magen :)

Nu ska jag vila en stund!

Lots of Love

XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0