Is it possible to die if we laugh to much?


Har nu varit duktiga och stigit upp på riktigt..
Har bara njutit av den här förmiddagen och pratat om gårdagskvällen som bestod av en massa skratt, godis och Nutella och en flaska rödvin som vi smuttade på fram till på småtimmarna.
Sen blev jag väckt i morses av en fint sms från mitt ♥ ;) Helt värt att bli väckt utav om man frågar mig..
Som han sa sen när jag skrev att han väckte mig "men du vet ju att telefonen skall vara avslagen då man sover:)".. Jaa men jag glömde.. det är inte så lätt att komma ihåg allt;)
Har hunnit beställa en dator i morses, Vicky börjar tröttna på att dela sin med mig, och det förstår jag..
Och kan ni gissa vad för färg den är???
De som känner mig vet nog redan innan jag hunnit fråga vad de tror.. hehe..
 

Så här ser den ut..
Och heter så mycket som:
Acer Aspire One Happy Rosa

Var det inte gulligt namn så säg?? hihi..
Men den kommer att komma hem, så Johan kommer bli tvungen att skicka den så förhoppningsvis kanske jag kan ha fått den till på fredag? Hoppas det ;)

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från gårdagen, men jag får inte det att fungera så jag får prova i morgon i stället eller senare ikväll..
Nu ska jag göra mig färdig för att jobba, skulle egentligen varit ledig men fick hoppa in, så ikväll blir det sparrissoppa till middag och något gott till efterrätt, för idag är Veronica in the kitchen! :)

Lots of Love

XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0