At the fullmoon everything can happen


Hundred years no see.. Jag vet att jag varit tok dålig på att skriva, men har varit sjukt trött och haft jätte mycket att göra..
Men vad har hänt sen sist? hmm.. Det har gått en hel vecka sen sist så mycket har det ju hänt..
Veckan som gått har varit fullproppad med jobb, massor av jobb.. mat och alldeles för lite sömn.. Min dator sitter fast i tullen så här sitter jag fortfarande utan dator och turas om med Vicky om hennes. Känns inte så jätte schysst att sitta vid hennes, för jag vet att hon gärna vill ha den för sig själv, hon har en ängels tålamod :)
Igår var nog höjdpunkten på veckan tror jag, (veckorna bara springer iväg) jag var i köket från 7-12 sen så sprang jag och hjälpte Vicky i städet. Vi fick även våra personnummer igår så vi racade iväg in till Trondheim och skulle fixa konton, men nej, det gick inte, när vi inte ska stanna så länge till.. irriternade, plus att hon i receptionen var sjukt otrevlig och stroppig.. så vi återvände tillbaka till hotellet och städade färdigt och sen åt middag. Därefter klädde vi oss och for ut i halvmörkert, genom skogen på vår genväg och fram till malviksköpsentrum, GODIS var målet och massor fick vi oss, och gott var det. När vi sedan begav oss hemåt så var det kålmörkt ute och stigen genom skogen kändes inte lika lockande men tanken på att den går 10 min fortare än den vanliga vägen fick oss att ändra oss ganska snabbt. Så där traskade vi i mörkret och skrattade och tittade på månen och skojade om vampyrer och varulvar.. Haha, att det alltid är något svammel när det är jag och vicky det har vi ju lärt oss nu :)


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0