Time is free, but it's priceless. You can't own it, but you can use it. You cant keep it, but you can spend it. Once you've lost it you can't never get it back.

Haft en lite tung morgon.. Fått alldeles för lite sömn, men så är det ibland.. Har faktiskt gått ganska bra, allt gick som på räls, fick lite dåligt samvete för att vi väckte några gäster, men vad gör man när städet är på morgonen?? Det var i alla fall ingen som blev arg och kastade saker så det var ju bra :)
Ibland är det så skönt att få saker klart för sig.. en gång till så att man är helt säker.. Man kan aldrig vara för säker på något eller vänta sig att det alltid ska bli som det är sagt. Saker ändras på vägen, det gör det ju alltid.
Spådde mig just i spåkulan på face den sa till mig:
-"Ta inte med dig jobbet hem. Var närvarande i det du gör. Ta vara på ögonblicken."
Och
idag känns det som att det stämmer faktiskt.

Nu ska jag ta det lugnt fram tills jag börjar i köket kl 15, tänkte sova en liten stund nu innan, känna den lite kalla brisen som letar sig in genom fönstret som står på glänt och genom de fördragna gardiner som håller ute det underbara solljuset som infunnit sig på den dagen då jag är som allra tröttast, så himla typiskt.. men jag njuter ändå, fast från insdan..

Lots of Love

XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0