The bad news is the time flies. The good news is that you're the pilot.


Att vi aldrig lær oss att lægga oss i tid! Nu vart det sent igår, IGEN. och inte nådigt sent heller, utan kl 03:00 typ. Minns att jag sa: "Shit, klockan ær ju halv tre", och då hade vicky precis lagt ifrån sig datorn før att gå och tvætta bort sminket. Haha.. Men vi kom oss ju ændå inte i sæng førræn en stund senare. Och de sista jag sa innan jag somnade var: "Jag ær inte alls så trøtt, utan ganska pigg".. hehe, joo tjena.
Det slår aldrig fel, nær man sovit som minst så ringer telefonen att man behøvs hær uppe før kocken som skulle varit i morses i køket har blivit sjuk.. Jaha, då var det att hoppa i klæderna fixa sig lite så man ser representabel ut klistra på ett leende och gå upp.. men faktiskt så har det gått riktigt bra, och jag har haft roligt. Ska snart gå och gøra en æppelpaj, det ær ju trots allt søndag och då borde man få unna sig lite, och kan behøva något som kickar igång næsta vecka. så varfør inte min underbara æppelpaj?

Hittat lite grejer på CDON.com som jag ska klicka hem! En TV-serie och en film till mig sjælv och en film box till Johan :) det blir great!!

XoXo
Veronica

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; joo men jag tyckte de vart fint och jag e nöjd med längden :)

2011-03-20 @ 13:25:18
URL: http://jotte.karlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0