Run forest run!


Igår spräng jag för glatta livet mellan köket och resaurangen, vi hade en massa gäster, var en massa mat som skulle läggas upp, kantiner att bytas ut, sallad att fylla på och tonvis med disk..
Men det var rolligt med det där sorlet av röster ute i restaurangen, det är ju nästan alltid väldigt tyst, man brukar bara höra små samtal men igår var det skratt och vilda samtal..
Jag hade roligt, men var riktigt trött sen när jag slutat och stupade i säng.
Mina fötter värker, mitt huvud bankar och mina axlar värker, men vad gör det när jag hade så roligt?
Ikväll blir det samma pass, få se om det går lika smidigt som igår, var ju som sagt massor att göra så Anne-Mari som var i receptionen hjälpte till att duka av borden, hon är så himla snäll :)
NU sitter jag här i vårt fina lilla rum, och Vicky den söta är uppe och städar, stackarn vad hon ska vara trött.. Hoppas hon snart är klar så kan vi ligga här i varsin säng och vila/surra tills jag börjar kl 15:00..

Jag återkommer nog senare med något kul att berätta :)

XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0