No, it's even worse..


Är trött och slut i hela kroppen, det värker överallt känns det som.. och hjärnan den bankar på bakom skallbasen. Man vet inte om man ska skratta eller gråta.. Låter lite tragiskt, men så känns det idag.

Och så sitter jag här på helspänn i sängen och väntar på att Vicky ska ringa i gnälltelefonen och säga att jag får komma upp och äta middag snart.. förhoppningsvis. Men jag hatar telefonen och dess ringsignal.. det slår aldrig fel, hon ringde precis men inte för att säga att jag får komma upp och äta, utan fråga vart en sån där värmeplatta är.. Och så talade hon om att det är Kaos, som vanligt då svarar jag.. Neej, ännu värre svarar hon tillbaka.. Ojoj, jag vill dö lägger hon sen till.. Jaa, så känner jag med här jag sitter och småhysteriskt fnissar för mig själv. Herre Gud..
Och nu har luftventilationen dragit igång så nu är det svinkallt här inne på rummet så jag har fått bädda ner mig under täcket..
Sen när jag har ätit ska jag nog vila en halv timme eller så, det känns som att det behövs efter den här dagen..

NU ska jag allvarligt talat hoppa i nå kläder och gå upp och se om de behövs någon hjälp, känns dumt att sitta här nere när jag vet att Vicky springer benen av sig där uppe..

XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0