Maybe, I can more then I give my self credit for?


Jag måste säga att jag haft en jätte bra dag. Den började med att vi kom upp för att äta frukost där vid kvart i sju innan vi skulle gå och städa. Väl där uppe möts vi av en lite stressad nattvakt, hon talar om att hon ringt flera gånger och varför inte vi svarat.. (jag drog ur gnälltelefonen från telefonjacket när vi kom ner och hade jobbat färdigt) hihih.. Vår köksansvarig, han som skulle jobbat idag har blivit dålig och låg då hemma med migrän Så jag fick hoppa in  och vara i köket idag.. Och inte nog med det, securitas som haft utbildning hela veckan var förfarande kvar och skulle ha mat. så det skulle fixas, så jag kan stolt meddela att jag gjort ugnsstekt lax, karbonader med en massa tomat,champingoner,lök och broccoli på, en kycklingwok, potatis och ris, och en underbar sås till dessa som skulle äta.. De som känner mig vet att jag är väldigt nervös av mig när det gäller vad andra ska tycka om det jag gjort.. De ÄLSKADE laxen! Hon som hjälpte mig i restaurangen kom ut till mig i disken och berättade att de tyckte den var super god! Så jag svävar lite på moln just nu.. Kanske det är som Johan säger, att jag ändå är bra på att laga mat :)


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0