Kjempe Flink!


Vilse i skogen.. Eller ska jag säga vilse i Norge? haha. det är bara att välja.. Det händer alltid en massa sjuka och roliga saker när vi är i farten, Vicky och jag.. OCh Annikas karta, jaa den var super nackdelen var bara att hon glömt ta med en hel jävla bro. Haha, som sagt väldigt sjukt.. Vicky har skrivit mer utförligt på sin blogg om vårt dags äventyr i snöstormen som hint från Gud att vi gått fel.. Så gå in på hennes blogg och läs, wiktoriaengman.blogg.se, (jag har inte ännu lärt mig hur detta med länka funkar så det får bli nästa projekt).
Har jobbat i köket ikväll, hade super roligt plus att det gick som smort, jag var Kjempe Flink som Anne Mari sa till mig ;) Alltid lika roligt med Postitiv kritik.
Nu sitter vi på hotell rummet och mumsar godis och har det riktigt bra.. Passar på att lyssna på min nya favorit låt för just nu medans Vicky for upp för att fixa något.. Like a Sueside med Christian Walz..


XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0