I've found that if you Love Life, Life will Love you allways

Friskt vågat hälften vunnet!
var  i städet idag.. Städade som tokar och lyssnade på Radion, på norska P4.. Haha, vicky och jag diskuterade lite det som de pratade om (vi lyssnade på samma kanal), tex att det var någon som hade bytt till sommar däck, redan nu.. Haha, undrar från vilken planet den människan var i från? Här i Norway är det ju så himla halt.. eller som de säger här, glatt..
Morgonen börjar med att vicky kommer in till mig i ett rum där jag är och städar, Vero, Kom. de ligger där inne! Vi koxade in en gång till och jag skynda mig och sa stäng dörren! Inget mer med det, vi fortsatte städa och gästerna fick sova vidare.. Men så var jag klar med rummet och gick vidare till nästa där jag i min tur väckte upp en som låg och sov där.. Haha.. Han satte sig upp i sängen och sa No problemo, It's ok! Och jag skyndar mig och frågar om de vill ha nya handukar och byter ut dem lite snabbt och skyndar mig ut därifrån..
Vilken morgon kan man ju lugnt säga..!
När vi slutade så klädde vi på oss och gick iväg till Malviks Sentrum och tog ut pengar, kollade i affärer, och köpte lite godis, med betoning på Lite.
På vägen tillbaka till hotellet så fick vi för oss för att ta en "genväg" och gena över en äng(?) och sen genom en skogsdunge.. Men när vi kommer fram till skogsdungen ser vi att de har satt upp stängsel längre bort på andra sidan skogsdungen på den andra ängen.. Vart tog allemansrätten vägen? JUST JA, det finns ju inget sånt här i Norway.. haha.. Så vi fick snällt vända tillbaka och förtsätta gå efter vägen.. Jag har dessutom sett en massa djurspår, det skulle nog pappa ha gillat..:)

Lots of Love

XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0