It feels lika yesterday..


Det känns som att det var igår jag kom, men fan, jag kom faktiskt i morses.. Har hunnit vara in till Trondheim och fixat Skattekort innan min "upplärning" började kl 17:30, jag trodde jag skulle vara hel död, men att det har gått bra, roligt har jag haft också.. Personalen verkar super trevlig och det är ju braaa :D hihi..
Det är så här i efterhand tröttheten kommer upp inpå mig.. Känner mig helt slut och vill bara gå och lägga mig i duschen och somna där.. Låter inte det helt underbart? ;) Har hunnit prata med Vicky om en massa skoj, helt´otroligt vad jag har saknat hennes sällskap!

Jaja, men nu ska jag ta och gå och lägga mig, behöver nya krafter tills i morgon..
Sen så har vi alltid nya planer på G kan jag tala om.. 



                                                                                                                                                                  XoXo
                                                                                                                                                             Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0