I stort behov av sömn!


Idag har vi haft upplärning i städet, ingen större sak om man frågar mig. handlar mycket om sunt förnuft, och det har jag ju mycket av.. Eller? Ehm, eller jag tror det i alla fall ;)
Har annars haft en bra dag, är fortfarande lite trött sen allt resandet, har drömt om jobb i natt.. hehe..

Tänkte dela med mig av en bild av Vicky in action i baren :) tihi.. 

Här har vi henne, i fullfärd med att hälla upp en öl :)

Nu för min del blir det att tvätta bort sminket, borsta tänderna och hoppa i säng typ.. Måste ju vara utvilad i morgon bitti när jag ska upp och jobba i städet kl 7 plus att jag måste få i mig någon slags frukost innan det. hur nu det ska gå är en annan femma.. jaja, det är ett senare bekymmer..
God natt Trondheim och god natt till alla er i Sverige! <3
  
                                                                              
                                                                                                                                         XoXo
                                                                                                                                              Veronica
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0