Hastigt uppvaknande


Igår somnade jag medans jag höll på att prata med Vicky, haha.. lite trött..
Nyss så blev jag hastigt väckt, vicky kommer inrusande helt upp i varv- Sover du?? vakna, kolla nu är det fint väder! jag sätter mig upp i sängen och tittar ut, - jaa det är supert!
Nu går vi! Så strax så bär det iväg till Malviks köpcentrum där vi förhoppningsvis ska finna lite godis och få sola lite solarium :) Härligt! Skulle lagt upp någon bild om jag haft någon, men icket.. det får bli nästa uppdrag att fota lite bilder, det blir ju så mycket roligare med bilder istället för en massa text :)
Saknar mitt <3 jätte mycket! hoppas du läser detta :)
Nu måste jag dessvärre gå, vi har ju inte hela dagen på oss :)


XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0