Everything will be fine, I don't how, but it will. Don't worry be happy


Nu är dagen vi väntat på i flera veckor här... Min dator har äntligen(!) anlänt. Hade fått en avi som Vicky den söta kom och viftade med  under nästan på mig och såg så där finurligt busigt glad ut innan hon berättade att min dator hade kommit.. Hihi.. Blev super glad, för jag har inte vågat på att hoppats på något..
Sen det enda problemet var att den var att hämta ut i Hommelvik, villket är ett litet samhälle en bit härifrån och då var det ju det att jag skulle ta mig dit.. Det slutade med att vår chef Frode Skjutsade oss.. SÅÅÅÅ snällt gjort av honom, he made my day.. Så nu sitter vi här som två små nördar i vårt rum, i varsin säng och plippar på varsin dator.. Den ena mer nöjd än den andra.. Vad skulle jag göra om jag inte hade Vicky som min bästa vän?
Nu ska jag ringa min underbara pojkvän just, saknar honom så otroligt mycket!


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0