Don't think a lot about tomorrow, live like today is your last


Har nu avslutat mitt arbetspass. belönar mig själv med att mysa ner mig under filten och ta på mig myskläder och bara ta det lugnt och invänta dagens middag som kommer betå av Soppa(?) rester från igår, vilket vill säga, Karbonader (för er som inte vet vad det är så är det typ köttfärsbiffar av något slag) och potatis..
Dessutom så får vi ju äppelpaj till efterrätt, vilket jag ser mest framemot! :) haha.. undrar hur jag kommer att se ut om ett par månader efter allt ätande på det här stället? Ehm, vill varken oroa mig eller tänka på det så jag låter det bara vara och njuta av nuet. :)

Nu ska jag vila lite så tjiiingeling..

Lots of Love

XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0